از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند تا زنده هستید، تکلیفتان را برای اهدای‌عضو مشخص کنید دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران ۱۰ راهکار برای به حداکثر رساندن کالری‌سوزی در ۳۰ دقیقه خوراکی‌های سالمی که می‌توانید جایگزین نان کنید نحوه مصرف برگه زردآلو برای یبوست | طبع قیسی خشک گرم است یا سرد نقش مهم تغذیه در تکامل دندان‌ها ۷ دلیل احساس تشنگی مداوم اعمال قانون۱۴۷۸دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۵۳نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (یکم خرداد ماه ۱۴۰۳) کندی حرکت در میدان جمهوری به سمت میدان جهاد در مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟
سرخط خبرها

سد‌های خراسان‌رضوی فقط ۸ درصد آب دارند | مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب صادر شد

  • کد خبر: ۲۲۳۵۸۷
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
سد‌های خراسان‌رضوی فقط ۸ درصد آب دارند | مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب صادر شد
مدیرعامل آب منطقه‌ای خراسان‌رضوی گفت: هم‌اکنون هشت‌درصد مجموع سدهای این استان پرشدگی آبی دارد.

محمدعلی نعمت‌نژاد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، بیان کرد: باوجود بارندگی‌های خوب امسال نسبت به دوره بلندمدت، ۳۰ درصد کاهش بارندگی در استان داریم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه شهرستان مشهد، چهار سد داریم که تامین‌کننده بخشی از آب شرب و بهداشت مردم شهرستان است، گفت: سال گذشته در این ایام، حجم مخازن تامین‌کننده آب شرب مشهد ۱۸۴ میلیون مترمکعب بود که امسال کمتر شده است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای خراسان‌رضوی افزود: به طور متوسط هم‌اکنون مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتربرثانیه است که این رقم در تابستان به ۱۳ هزار و ۲۰۰ لیتربرثانیه می‌رسد.

به گفته وی، برای تامین ۶ هزار و ۵۰ لیتر کسری آب در مشهد از هم‌اکنون با همکاری شرکت آبفای مشهد، ۱۶ طرح تامین آب را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

نعمت‌نژاد اظهار کرد: ۴۴ هزار میلیارد ریال بودجه برای اجرای این طرح‌ها تصویب و ابلاغ شده و امیدواریم طبق برنامه زمان‌بندی‌شده، طرح‌ها را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: برای تامین آب شرب تابستانی سایر شهر‌های استان خراسان‌رضوی، مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه صادر شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->